18 lutego – poniedziałek

Śniadanie: Płatki cookie z mlekiem chleb masło baleron pomidory roszponka  banany

Obiad: zupa ogórkowa  ruskie pierogi okraszone mięsem surówka colesław    kompot z czarnej porzeczki

Podwieczorek:  chleb razowy z masłem miodem mleko  kiwi

 19 lutego– wtorek                                                                                                                                                 

Śniadanie: Płatki jaglane z morelami i mlekiem chleb masło serek Hochland rzodkiewka roszponka  jabłka

Obiad: Zupa-kapuśniak  sznycel z piersi kurczaka panierowany w otrębach ziemniaki  marchewka gotowana  mizeria z koperkiem kompot wiśniowy

Podwieczorek: ryż z musem truskawkowo – jogurtowym

  20 lutego – środa                                                                                

Śniadanie: Płatki orkiszowe z żurawiną i mlekiem chleb masło jajko cykoria  mandarynki

Obiad : Rosół wołowy z makaronem  mięso mielone z jarzynami sos chrzanowy ziemniaki  surówka z selera, jabłek i ananasów  napój z miodu i     cytryn

Podwieczorek: placuszki drożdżowe gryczane z jabłkiem  mleko

 21 lutego – czwartek                                                                                                                                                                        

Śniadanie: Kawa inka na mleku chleb masło pasta z makreli natki oliwy mandarynki

Obiad: Zupa szpinakowa – krem z jajkiem pieczeń z szynki kasza gryczana sałatka z buraków, jabłek i cebuli   kompot- mus  z jabłek

Podwieczorek: jogurt z brzoskwiniami bułeczka grahamka z masłem

 22  lutego– piątek

Śniadanie: Kakao na mleku chleb masło pieczona pierś z indyka ogórek cykoria  jabłka

Obiad: Zupa fasolowa z łazankami filet z dorsza ziemniaki surówka z kapusty kwaszonej marchwi i cebuli kompot wieloowocowy

Podwieczorek: budyń czekoladowy  banany

Pomiędzy posiłkami  podajemy herbatkę owocową oraz wodę stołową.