9 marca – poniedziałek

Śniadanie: płatki kangusy z mlekiem, chleb, masło, baleron, pomidory,      mandarynki

Obiad: zupa szpinakowa krem z jajkiem i ziemniakami, leniwe pierogi z masłem, surówka z marchwi, jabłek i brzoskwiń, kompot z czarnej porzeczki

Podwieczorek: bułeczka z pasztetem drobiowy, ogórek kwaszony, mleko

 

10 marca – wtorek

Śniadanie: płatki nesquiki z mlekiem, chleb, masło, ser żółty, szynka mielona, pomidory

Obiad: zupa pomidorowa z ryżem, kotlet mielony, ziemniaczki, buraczki gotowane, surówka z sałaty, czerwonej fasoli, kukurydzy i rodzynek, kompot – mus z jabłek

Podwieczorek: koktajl mleczno – truskawkowy, bułeczki wieloziarniste z masłem

11 marca – środa

Śniadanie: zacierka z dynią na mleku, chleb, masło, roszponka, jabłko

Obiad: zupa pieczarkowa, leczo z piersi indyka, ryż brązowy, ogórek zielony z koperkiem, kompot wiśniowy

Podwieczorek: bułeczka z masłem, pastą zieloną z brokułów i serka feta, mleko

 

12 marca – czwartek

Śniadanie: kawa inka na mleku, chleb, masło, pasta z makreli wędzonej, cebulki, oliwy,   mandarynki

Obiad: barszcz ukraiński, pulpety cielęce w sosie maślano-czosnkowym, kasza jaglana, surówka  z pora i jabłek, kompot wieloowocowy

Podwieczorek: budyń czekoladowy, banany

 

13 marca – piątek

Śniadanie: płatki orkiszowe z żurawiną i mlekiem, chleb, masło, twarożek ,,pomarańczowy”, jabłko

Obiad: zupa grochowa z łazankami, filety z ryby, ziemniaki, surówka z kwaszonej kapusty, marchwi, cebuli, kompot z truskawek

Podwieczorek: chałka z masłem, mleko, banany

 

Między posiłkami podajemy wodę stołową i herbatkę owocową.