27 stycznia – poniedziałek

Śniadanie: płatki żytnie z rodzynkami i mlekiem, chleb słonecznikowy, masło, polędwica sopocka, pomidory, cebulka,                        pomarańcze

Obiad: barszcz czerwony z ziemniakami, zapiekanka z ryżu i jabłek z serem i jogurtem naturalnym, kompot z czarnej porzeczki

Podwieczorek: bułka z masłem, jajkiem, roszponka, mleko

 28 stycznia – wtorek

Śniadanie: płatki cheriosy z mlekiem, chleb żytni, serek Hochland, papryka,       sok pmarańczowy

Obiad: kurczak a’la flaczki, kotlety jarskie z pieczarkami, surówką z marchwi, ogórków kwaszonych i groszku, kompot wiśniowy

Podwieczorek: bułka grahamka z masłem, szynką mieloną, ogórkiem, mleko

29 stycznia – środa

Śniadanie: kakao na mleku, chleb, masło, parówki z cielęciną, keczup pudliszek, pomidory,          gruszki

Obiad: zupa zacierkowa z zieleniną, kotlet wieprzowy mielony, ziemniaki, brokuły z masłem, surówka z roszponki pomidorów, kompot – mus z jabłek

Podwieczorek: chleb razowy z masłem, dżemem, mleko,    pomarańcze

30 stycznia – czwartek

Śniadanie: kawa inka na mleku, chleb, masło, pasta z makreli wędzonej, jajek i zieleniny,           gruszki

Obiad: żurek z kiełbasą, cielęcina duszona w sosie maślano- czosnkowym, kasza jaglana, surówka z czerwonej kapusty, jabłek i rodzynek, kompot z truskawek

Podwieczorek: koktajl mleczno – truskawkowy, bułeczki owsiane z masłem

31 stycznia – piątek

Śniadanie: płatki ryżowe na mleku, chleb, masło, schab pieczony, pomidory, cebulka,     jabłka

Obiad: zupa fasolowa, kotlet z dorsza, ziemniaki, surówka z kapusty kwaszonej, marchwi, cebuli i jabłek, kompot wieloowocowy

Podwieczorek: kisiel ze świeżych żurawin bułeczka z masłem

Pomiędzy posiłkami podajemy herbatkę owocową oraz wodę stołową