25 maja – poniedziałek

Śniadanie: płatki kukurydziane na mleku, chleb, masło, szynka, pomidory,   pomarańcze

Obiad: zupa ogórkowa, leniwe pierogi z masłem, surówka z jabłka, kompot z czarnej porzeczki

Podwieczorek: bułka z masłem, jajkiem, zieleniną, kawa inka na mleku

 

26 maja – wtorek

Śniadanie: płatki żytnie z mlekiem i żurawiną, chleb, masło, serek Hochland, papryka, jabłka

Obiad: Kapuśniak z kwaśnej kapusty, filet z piersi indyka w kolorowym kociołku, ryż brązowy, mizeria z ogórków, kompot wiśniowy

Podwieczorek: kisiel truskawkowy, bułeczki owsiane z masłem

 

27 maja – środa

Śniadanie: płatki nesquiki z mlekiem, chleb, masło, pasztet z indyka, ogórek kwaszony, pomarańcze

Obiad: ryżanka z zieleniną, kotlet mielony, ziemniaki, sałatka wielowarzywna, kompot wieloowocowy

Podwieczorek: jabłko w sosie budyniowym, ciasteczka owsiane

 

28 maja – czwartek

Śniadanie: płatki jaglane z mlekiem i morelami, bułka z pastą zieloną z serka feta i brokułów, jabłko

Obiad: rosół wołowy z makaronem, mięso mielone z jarzynami, ogórek kwaszony z cebulką, kompot z jabłek

Podwieczorek: koktajl truskawkowy, chleb staropolski z masłem

 

29 maja – piątek

Śniadanie: kawa inka na mleku, chleb, masło, pasta z makreli wędzonej, cebuli, natki,   brzoskwinie

Obiad: zupa szpinakowa – krem, jajecznica, makaron, sałatka z buraków, jabłek i cebuli, kisiel żurawinowy

Podwieczorek: bułeczka z masłem, dżemem niskosłodzonym, mleko